Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 2007
2008-03-02 19:32:48

Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji.

Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?
2008-02-12 17:03:50

Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników?

Artykuł Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?
Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.
2009-07-10 11:00:42

Zawód fryzjera jest zawodem, który trzeba zgłębiać całe swoje zawodowe życie. Ciągle powstają nowe techniki strzyżeń, koloryzacji, nowe sposoby pielęgnacji itd. Ci, którzy się nie rozwijają - cofają się i nie są w stanie nadążyć za potrzebami wymagających klientów. Współcześni fryzjerzy, jeśli mają ambicję bycia kimś w branży, a nie wyłącznie zarobienia paru groszy, muszą być ludźmi wszechstronnymi zarówno w sensie umiejętności, jak i wiedzy. Muszą wiedzieć sporo nie tylko o technice, ale i o modzie, historii fryzur, a także o stylizacji, wizażu i samych kosmetykach. Solidną podstawę tego wszystkiego zdobędą na kursie fryzjerstwa.

Artykuł Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.
ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM
2009-08-11 14:50:56

ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM 9.09.09r., Warszawa  

Artykuł ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy autoprezentacja Gorzów Wielkopolski, Warmińsko - Mazurskie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.